Lua-interface...
- BahaBulle
- Bub'n'Bob Pawa!
Re: Lua-interface...
Lyan, il n'y a que le patch qui est en lua. Les outils pour extraire les scripts sont en C, donc même cd-tool ne devrait pas permettre de les compiler.
J'avais essayé de les compiler la dernière fois mais il manque des fichiers. Et Pixel ne m'a pas dit où ils étaient sûrement parce qu'il n'en sait rien, c'est vieux
EDIT
Pixel says he don't have the files anymore.
J'avais essayé de les compiler la dernière fois mais il manque des fichiers. Et Pixel ne m'a pas dit où ils étaient sûrement parce qu'il n'en sait rien, c'est vieux

EDIT
Pixel says he don't have the files anymore.
- Lyan
- Dieu Suprême du flood
Ah okay, au temps pour moi Baha, je pensais que tout fonctionnait sous CD-Tool 
BahaBulle confirms missing files in the source and they are lost.
Pixel don't know where they are and did not found
BahaBulle try to contact him and Pixel says:

Sorry but you have all Pixel' source files for PE inside your packageGreen_goblin a écrit :and I just wanted to know if these tools were available.
BahaBulle confirms missing files in the source and they are lost.

Pixel don't know where they are and did not found
BahaBulle try to contact him and Pixel says:
In fact: Source files need to be rewritten in lua, for use them with lua-interfaceBahaBulle : Tu crois que tu les as encore les fichiers pour compiler les outils de PE ?
Pixel : non
Pixel : pis honnêtement
Pixel : "outils"
Pixel : t'as vraiment regardé le source dedits "outils" ?
BahaBulle : Faut les réécrire en lua
Pixel : tous les .cpp tu peux les recoder en Lua
Pixel : voilà
http://www.youtube.com/user/Lyan53

- Avec les gens de cour, vos pareils don Salluste, je vous laisse et je reste avec mes chenapans. Je vis avec les loups, non avec les serpents.
- L'amour a dompté le loup ! Ôtez-lui l'amour, il redeviendra un loup.
- Avec les gens de cour, vos pareils don Salluste, je vous laisse et je reste avec mes chenapans. Je vis avec les loups, non avec les serpents.
- Inexpugnable
- Dieu Suprême du flood
C'est sans doute une question à la con, mais j'aimerais bien comprendre pourquoi vous ne jurez que sur le lua ?
Chaméléon. Est-ce que ne rien prendre. Ah oui mon coeur c'est vrai. Qu'est-ce que ça, qu'est-ce que c'est ? Donnez-moi ton argent. Donnez-moi ton fromage. Je donne tu mon amour et je allume ton chauffage.
https://www.youtube.com/watch?v=9eYAyYo5638
https://www.youtube.com/watch?v=9eYAyYo5638
- Musashi
- Maître Suprême Floodeur
Parce que allelua ! *fuit*Inexpugnable a écrit :C'est sans doute une question à la con, mais j'aimerais bien comprendre pourquoi vous ne jurez que sur le lua ?
- Green_goblin
- Nouveau Floodeur
Ok guys, thank you.
I don't understand why he took the time to create all this, spent hours and days and weeks of his life, and finally he didn't compile the files and now some of them are missing. Probably this Parasite Eve tool is a work of art, very hard to create, very difficult to program, and now is lost, LOST LIKE TEARS IN THE RAIN
I'm crying
I don't understand why he took the time to create all this, spent hours and days and weeks of his life, and finally he didn't compile the files and now some of them are missing. Probably this Parasite Eve tool is a work of art, very hard to create, very difficult to program, and now is lost, LOST LIKE TEARS IN THE RAIN
I'm crying
- Lyan
- Dieu Suprême du flood
For us (french people), the translation patch of Parasite Eve was released on : 24/01/2004
The Pixel tools for this game are very old (+9 years)
All isn't lost since the source code is more important than the tool itself, but it must be adapted to today's computers and software
The Pixel tools for this game are very old (+9 years)
All isn't lost since the source code is more important than the tool itself, but it must be adapted to today's computers and software

http://www.youtube.com/user/Lyan53

- Green_goblin
- Nouveau Floodeur
Yesterday I've tried to compile everything using Microsoft Visual Studio 2005, and there are some missing files.
For example I need a file called "LuaWidget.cc" and I couldn't find it anywhere, also Pixel himself doesn't know where are those missing files, so I think it's quite impossible to compile this tool even with the source code.
Regards
For example I need a file called "LuaWidget.cc" and I couldn't find it anywhere, also Pixel himself doesn't know where are those missing files, so I think it's quite impossible to compile this tool even with the source code.
Regards